onsdag 8 september 2010

Yes dear I'm crazy #4

Jag har nyss köpt en ny kudde, en sådan som är formad efter nacken. Det enda problemet är att det inte går att vända på den. Men man kan ju inte ligga på den "lortiga" sidan och gosa in sig när man har nytvättat hår, liksom hallå. Så där står jag en kväll vid sängen med världens smartste idé, Erik bara tittar på mig och skakar på huvudet. Jag använder numer två örngott, ett för när jag har lortigt hår och ett för när det är rent.

Translation:
I've recently bought a new pillow, the kind that is shaped after your neck. The only problem is that you can't flip it over and sleep on both sides of it. The problem is though, that you can't really sleep on the cleen side of the pillow case when your hair is dirty. So, the other night I was standing next  to the bed switching  the pillowcase, Erik just staring at me shaking his head.

5 kommentarer:

Kerstin Nystedt sa...

Hur länge anser du håret vara rent? Eller, när förvandlas det rena håret till att bli ett lortigt hår?

Du är kul du...:)

Kram kram

Kerstin Nystedt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Kerstin Nystedt sa...

Jadu Erica!

När jag väl skriver i din blogg så skriver jag samma sak flera gånger. Det var liksom inte meningen. Trodde inte att den första gick fram.

Jag hoppas i alla fall att du sover gott med din nyinköpta kudde härliga du! :)

Kerstin Nystedt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Erica sa...

Det är en svår deffinitionsfråga det där men efter en sisådär en dag brukar i regel iaf mitt hår vara rent fortfarande, allt utöver det får nog klassas som lortigt =) Men gott sover jag, lortig eller ren!!