söndag 5 februari 2012

Spektakelfestival

Sean Banan - Att sjunga om tarmtömning på bästa sändningstid, jag vet inte..? Sverige kanske kan bli det där bidraget som hela europa skrattar åt utan att förstå något.

Abalone Dots - Det lät så bra i presentationen men oh vad besviken jag blev, är det inte lite tveksamt att spela amerikansk musik och sjunga på svenska?

The Moniker - Ren o skär skit!

Afrodite - Been there, done that, jag börjar i alla fall tröttna.

Dead By April - Jag hade så höga förhoppningar på detta bidrag, de som brukar vara så bra, men här tycker jag inte alls att de får ihop låten, det känns mest som en dålig mashup av två helt olika låtar.

Marie Serneholt - Den där guldiga kroppsstrumpan, vi har redan sett den i bra mycket bättre tappning på Agnes! Är det inte lite pinsamt att härmas och inte ens göra det bättre?

Torsten Flink - Ja, vad ska man säga, jag lämnas mållös.

Loreen - Lyckades med det som de flesta bidrag inte gör förra åter att få till en hit som faktiskt spelades efter spektaklet äntligen var över, ska hon nå längre iår med nästa hit?

Programledarnas sång - Det är så dåligt och pk(?) att man vill spy e smulu!

Inga kommentarer: