onsdag 7 april 2010

Up Up, And Away!


Har du sett filmen "Upp"? Inte..? Men gör det då!

Jag vet att jag ligger lite efter vad gäller film tittning och delvis så får jag nog revidera lite av det jag skrev här om den animerade filmens vara eller kanske snarare icke vara. Vi såg på "Upp" här i måndags kväll, jag, Erik och Karin. Vilken fantastisk film med ett djup och en mening som man sällan ser idag. Inte nog med det så var tempot nedskruvat väsentligt och inte alls så stressat som det kan vara i film idag. Gôtt! Jag har nog aldrig gråtit och skrattat så mycket på samma gång. Såg t.o.m. filmen en gång till innan jag var tvungen att lämna tillbaka den. =)

Short translation:
Have you seen the movie "Up"? No..? Well do it then!
We saw this movie the other night, me, Erik and his sister Karin. What an awesome movie! I don't think I've ever cried and laughed so much at the same time. All the funny little details and the seriousness (maybe that's not a word, I know). I even watched it one more time before I had to return it to the video store. =)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vill oxå se den...

Erica sa...

Ja det tycker ja du ska, säg till om du vill ha sällskap =)

bubbelgum & sockervadd sa...

Du har fårr ett blogg award av mej, du skriver så bra! Gå till min sida, kopiera bilden, gör ett inlägg, skriv 10 saker som gör dej glad och ge det vidare till 5 st bloggare.