lördag 17 april 2010

Running like the wind


Det kanske är någon som undrar hur det går med mina springar planer, (mer om det HÄR). Då kan jag upplysa er om att jag nu är uppe i sammanlagt 5 minuters löpning på en halvtime totalt. Jag har gjort så här att jag spritt ut en minuts löpning i taget jämt över den halvtimmen jag är ute och går, då hinner man inte bli så anfådd så man faller ihop vilket kan vara bra om man vill komma hem. =P

Nästa pass som väntar då tänker jag börja köra 2 minuters löpning i ett sträck så då blir det bara tre löpsträckor, få se hur det går. Igår när jag var ute så blåste det så hårt att jag nästan som blev kvävd av för mycket luft, hur nu det kan gå ihop.

Happy running everyone!

Short translation:
A while ago I wrote about my ambition to start running. Now I have acctually started and I'm now up to a total of 5 minutes of running, not all at once though but one minute at a time on a 30 minute walk.

Yesterday when I was out the wind was blowing so hard I almost choked on to much air, how now that is is possible...

Have a nice day, running or not!

Inga kommentarer: