söndag 30 maj 2010

Things that stop working day


Today I offered to mow the lawn, all by my self (!) Erik got the lawnmower and gave me the tour of how it works, then he went to work. One minute later... it stops, I get it to start again but a few seconds later it stops... and I can't get it to start. Call Erik, of course he gets it to start and he goes back to work. I take over and just as Erik probably entered work again the mower stops.

This is what happens everytime I try to do something by myself, it's typical. Eventually we got the adjustments right and I acctually mowed the whole law but anyway...

Then later on in the afternoon I was going to pay our bills - the highlight of my month - just as I was loging in to our bank, internet stoped working. Maybe it was a sign that I should go do something fun with the money instead, or so I thougt but the it restarted it self and I got them payed... that may be a good thing after all.

What have you been doin' today?

2 kommentarer:

Fru Flatebö sa...

I hate when that happens! And I know what you mean ...

Jag hade postat beställningar en kall vinterdag, men sen fick jag inte igen bakdörren, den hade liksom frusit till sig. Jag fick knyta motorvärmarsladden i dörrhandtaget bak, vira fram till mig och ett varv runt låret och köra sakta, sakta hem. Arg var jag såklart också. Efter att ha skällt ut David (som om det var hans fel ...) öppnar han dörren en gång och vips går den att stänga igen.

Skönt att du fick till gräsmattan till sist ändå! :)

Erica sa...

Varför blir det alltid så? att så fort han kommer för att hjälpa så funkar det, det är nån form av naturlag =P