tisdag 19 januari 2010

Legomania


Erik kom hem med lego idag. Jag har byggt mig tre pyramider =) sedan tröttnade jag. Erik däremot ska bygga någon sorts skalenlig ladugård så han sitter fortfarande i köket och sliter sitt hår.


I min vänlighet gav jag honom en av mina pyramider när han kom upp och förväntansfullt tittade lite bedjande på mig.

Men lite senare så visade han sin tacksamhet genom detta tarvliga stöldförsök...



Short translation:
Erik came home this afternoon with his old box of Lego. I made three pyramids, then I was done. Erik on the other hand sat all night making a lego replica of the new barn to be. He then also tried to steal my works of art to get lego for his creation. Bad husband! ;)

1 kommentar:

pastor dave sa...

Jag måste alltid reta dig för nåt... Ser att adventsstaken är kvar i köksfönstret. Ingen som talat om att det var tjugondedag Knut för en vecka sen? Roligt att läsa din blogg. Ser fram emot flera inlägg. dad