tisdag 30 mars 2010

Fishy...


Mitt kök luktar fisk, närmare bestämt fiskbulle i dillsås. Men vart kommer det ifrån? Vi inmundigade denna fantastiska måltid igår. Vi har sköljt ur burken och återvunnit den i en kontainer. Diskmaskinen håller nu i skrivandes stund på att som bäst avlägsna de sista resterna men ändå gäckar de mig. Vart har ni gömt er så bortglömda fiskbullar? Kom fram kom fram vartän ni är... I won't eat you... (hihihi)

Short translation:
Yesterday we ate fish to dinner. Today my kitchen still smells like it. Even though we cleaned the can, recycled it at the recycling station, the dishwasher is taking care of tha plates and still I can smell it. Where are you litte fishys? Come out come out wherever you are...
I won't eat you... (hihihi)


2 kommentarer:

Knaada sa...

Vi har ätit fisk idag, och jag frågar mig varför! Varför äter folk fisk egentligen? Som att äta en fis, känns okej, luktar illa och man blir ju inte mätt.

Erica sa...

fast jag måste erkänna att jag faktiskt tycker de e ganska gott =)