torsdag 11 mars 2010

Fundringar en sen timme


Jag låg igårkväll i sängen och tänkte, funderade ut nästan ett helt inlägg, smarta formuleringar, träffsäkert ämne, skit bra skulle det bli. Vad det handla om? Idag har jag ingen aning. Att man aldrig lär sig att så fort en idé ploppar in i huvudet skriva ner i alla fall essensen av den på ett beständigt papper som man kan läsa i efterhand. Så, idag händer det nog inget märkvärdigt här på bloggen. Om en stund ska jag ta mig ann flera månaders "viktiga" papper som jag sparat i en låda och försöka få in dom i en pärm, kronologiskt..? antagligen till att börja med tills jag tröttnar och sätter in allt under en flik som vi kan kalla "All skit sen januari -10".

Ha en super fin dag!

Short translation:
Last night lying in bed I knew exactly what I was gonna wright here today. Sadly I never learn that when you get an idea you have to wright it down emidiatly, otherwise it is bond to be gone the next day.

Have a great day!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men du skrev ju nåt ändå :D

Hoppas att det går bra med papperna :D

Erica sa...

tack, jo det gick bra, fick det gjort iaf =)

Knaada sa...

Det är ju det där med att tända lampan för att sen inse att pennan inte funkar, det är ju där det skiter sig!