fredag 19 mars 2010

Smakrapport


Nu är browniesarna smakade på och jag får lov att säga att de blev helt ok, väldans krämiga (kanske skulle ha vart inne aningens längre). Jag tyckte mig ana en aning fadd eftersmak av mossig böna men kanske det bara var vad jag förväntade mig. Min testpanels samlade omdömme var "GOTT". Vi valde att avnjuta brownien med en snutt hallonsorbet, mycket bra kombination. Lycka till med baket nu då. ;)

Short translation:
I gathered some people to test the brownies, and I must say that we liked them, beans and all. Maybe a little bit of a beanie after taste (my opinion), but maybe I was just imagining it. We topped it of with a little bit of rasberry icecream. So, good luck baking! ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

vi avnjöt den dessutom med lite kaffe, och så ska det låta... Tack för en skön kväll!!